Laserowe wybielanie zębów Bydgoszcz
1374

Oferta

ICON – infiltracja próchnicy

W naszej ofercie pojawił się ICON – to system infiltracji próchnicy początkowej. Pozwala zwalczyć próchnicę bez borowania. Jest to nowoczesne rozwiązanie, które pozostawia twarde tkanki zęba nienaruszone. Metoda ta służy do leczenia początkowych zmian próchnicowych zwanych „białymi plamami ” lub ” plamami próchnicowymi”. Pacjenci dostrzegają je jako białe mętne plamy, przebarwienia, odróżniające je od sąsiadującego szkliwa. Plama próchnicowa powstaje na skutek demineralizacji podpowierzchniowej szkliwa i jest jedynym odwracalnym stadium choroby próchnicowej. Metoda leczenia systemem ICON stosowana w DentalOne jest metodą bezinwazyjną. Co oznacza że wizyta odbywa się bez użycia wiertła, bez znieczulenia, bez bólu i podczas jednej wizyty.

Na czym polega?

Leczenie polega na wypełnieniu przestrzeni zdemineralizowanego szkliwa płynna żywicą. Uszczelniona w ten sposób plama próchnicowa jest niedostępna dla bakterii, czego efektem jest zatrzymanie procesu choroby. Niewątpliwą zaletą preparatu stosowanego w Klinice jest efekt estetyczny, białe plamy zostają zamaskowane- co skutkuje przywróceniem naturalnego koloru zęba.

Ile trwa zabieg?

Cały zabieg trwa bardzo krótko i jest przeprowadzany na jeden wizycie. Po dokładnym oczyszczeniu i osuszeniu powierzchni zębów, powierzchnia szkliwa jest kilkakrotnie wytrawiana. Na tak przygotowamy ząb aplikujemy specjalny żel na czas 2 minut. ICON infiltruje i wypełnia pory zmiany próchnicowej, a następnie twardnieje, hamując rozwój próchnicy. Zabieg jest całkowicie bezbolesny.

Dzięki ICON możesz spełnić swoje marzenie o pięknych, białych zębach bez plam i przebarwień.